First Check from Nuffnang



Salam Hari Isnin!

Hari isnin ramai yang anggap hari bosan atau blue-monday. Jom ceriakan diri dengan menengok cek dari nuffnang.

Yiehaa... Cek pertama dari ncik nuff sudah di bank-in oke. Fasal cek ni telah diterima dari minggu lepas lagi, cuma terlambat wat pos entri jer. Tapi still nak jugak wat show-off kat sini, setelah beberapa hari dok lalu-lalang kat beberapa laman belog yang menunjuki cek mereka memasing. Walau ada terperasan,  jumlah yang mereka dapat adalah jauh lebih banyak dari cek di atas ini. Al-maklum lah kurang fofular. Entri pun kurang menyengat atau kurang sengal atau KENA, kurangkan tidur.. Oh tidak! Tak kuasa nak kurangkan tidur semata nak membelek belog semata.

Belog adalah mungkin melambangkan diri ini yang tidak sempurna, atau mungkin jugak tidak sama, sama sekali. Ia menjadi medium untuk meluahkan perasaan yang terpendam dalam diri atau pun dari dalam diri orang lain yang tiada belog dan yang telah dinampaki oleh diri ini, lalu membuat coretan di sini. Oke.. Ini tengah mencarut mengarut - tiada kena mengena dgn tajuk.

Apa²pun, terima kasih banyak diucapkan kepada Nuffnang, kerana sudi membahagiakan diri ini di atas pengurniaan cek ini. Terima kasih juga kepada yang sudi lalu-lalang di macam-macam-ann dan telah mengcontribute some komen dan suara anda secara bertulis di sini selama ini. Lepas ini mintak komen lagi yek..

I love u ols.. Especially people who love Allah first, and second, our prophet.

Nota Mokcik: Semoga anda ceria Sokmo..

4 comments:

Miss Purple Ungu said...

waa...bestnya dpt cek dr cik nuff
ntah bila la leh cashout nih huhuhu :(

nora rashid said...

best2....bleh le g sh0pping...hehe

Mia Liana said...

wahhhhh tahniah ya... best ni wat shopping...

Mummy-Zerry said...

Miss Purple: Pelan2, lama2 jadi banyak.

Nora & Mia: Sekali zasss jer, dah licin... hehe..