My Birthday Give Away






Assalaamualaikum. Harap semua yang tengah berblogger sihat hendaknya. Seperti tahun² sudah, hari buruh adalah hari istimewa, kerana hari ini adalah hari ulangtahun kelahiran mokcik... Ohoho, dah makin tua diriku ini.

Lagi rasa istimewa tahun ni, adalah sebab, pertama kali mokcik nak bagi hadiah kat rakan blogger, yang mana sepatutnya mokcik yang terima hadiah kan pada hari ulangtahun ni. Tapi takperlah, dah tua ni kita tukar sket paten. Cuma hadiah ini akan diberi hujung bulan nanti, so harap bersabar. Harapan mokcik, semoga ada yang sudi menyertai GA ini yang berlangsung sebulan, moga tempoh sebulan cukup untuk anda semua untuk ikut serta walau hadiahnya tidak seberapa.

Tiga orang peserta yang bertuah akan menerima Shawl yang ditaja oleh Surf-Ann-Shoppe. Siapa tahu anda lah yang bertuah itu.


Syarat-syarat untuk menyertai GA:
1) Terbuka semua blogger yang mempunyai alamat di dalam negara Malaysia. - WAJIB
2) Membuat entri ringkas mengenai GA ini yang bertajuk: "Mokcik-Ann'nyer Birthday Give Away". - WAJIB
3) Letak banner BIRTHDAY GIVE AWAY kat mana² ruang dalam belog anda yang mudah dilihat dan jangan lupa link kan terus ke entri asal GA ini. - Harus
4) Menjadi follower blog Macam-macam Ann. - Optional
5) Menjadi follower blog Surf-Ann-Shoppe dan 'LIKE' Surf & Shoppe Fan page.- Optional
6) Tag lah seberapa ramai rakan blogger yang anda larat, sekurang²nya seorang. Pastikan mereka tahu dengan jelas link GA ini. -WAJIB
7) Akhir sekali tinggalkan link entri anda dalam bahagian komen entri ni. - WAJIB

~~~~~~~~~~~~~~~~
Lihat Senarai Nama Peserta GA

GA ini akan tamat pada 6.59 PM 31 Mei 2011