Panas Hati - 'Customer is Always Right'

Salam Pagi Khamis.
Ehsan Google

Hari ni bangun jer dari tidur, teringat² pasal tragedi semalam. Korang ada baca tak? Sila prihatin dan klik sini.

Ohoo.. semalam sebelum tidur, lupa nak maafkan orang tuh, patutlah bangun pagi terus teringat. Tapi memang rasa memalukan lah.. Rasa nak pegi saman je... Ok tak? Macam over lak.
Tapi pasti memang rasa panas bila teringat - bukan nak ingat sangat... Tapi teringat!



Orang tanya dia macamana nak kira biar tepat? Berapa persen caj? Sebab asyik je kita kira kurang dari yang dia kira.. Dia lak tanya.. 'Caner awak kira?' Bila kita explain camaner kira.. Dia lak tak paham.. Sambil tunjuk carta dia.. Bila kita tengok carta.. Dia lak kata.. 'Awak tahu ke Zone tu apa?' Kita kata tak tahu.. (Yelah memang tak tahu.) Kalu tak tahu tolonglah bagitahu kan.. Dia tak jawab, terus amik balik carta, sambil cakap, 'Awak datang lain kali, saya ada customer'. Tak rasa menyengat ke dengan ayat tu? Who am i here? Not a/the customer? At least, boleh cakap, 'tunggu sekejap' ker?

Nak jer rasa hasut korang sumer supaya boikot tempat tuh.. Hahaha... Tapi kesian kat bos dia - orang melayu jugak.. Tapi kalu sapa nak tahu leh pm.. Hehehe.. Bos dia ok! Tapi semalam, perasan bos dia tak der kat situ...

Kira semalam tu adalah very bad for me in this year - 2011... Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. So embrassinggg... Memalukan yang amat......

Wassalam.