Mood Berbaking

Assalaamualaikum.

Di sebalik tabir snowy cheesy


Dah tido ke baru bangun uols? Mummy baru nak hapdate belog ni.. Siangnyer tak dan nak menaip, tapi sempat jugak jejak dan komen di beberapa belog kawan² sambil simpan mood untuk berbaking. Simpan mood? Boleh pulak gitu eih..


Sebenarnya ada tempahan untuk snowy cheesy. So, kenalah berbaking. Sambil baking kek, kita menyelam sekali dengan baking muffin. U-la-la.. My peberet tu..


Mata ni dah mengantuk sangat², tak leh nak citer panjang², walaupun rasa laju pulak menaip dengan tulisan gaya bebas macam ni. Sebelum mummy nak lelapkan mater. Maafkan segala salah&silap daku yer.. Wassalam.

NOTA KAKI: Semua pun mummy dah maafkan.
**Auto schedule entry


4 comments:

PeRdU cINta said...

Muffin!!!!PC like sejuta kali..hehe..

Cix Media said...

suka baca kat belog ni...

Fuza Musa said...

Wah..sedapnya kek

MaMa Rey said...

suka muffin..ank2 sy suka muffin..