'The Versatile Blogger Award'



Rules:
1. Thanks the person who nominated you
2. Provide a link to the person's blog
3. Write 7 facts about yourself

---

Dah lama award seumpama ini wujud, kini muncul semula dan tak sangka pulak kena tag kali ni. Huhu..
Terima kasih pada Dila Kazuha sudah sudi tag mummy..
Salam perkenalan juga dari mummy untuk Dila. 
Nampaknya kita ada banyak persamaan yer, kecuali yang anime dan Aidijuma tu jer belom terjebak.. Mintak² tak lah kot. Hehe..

Siapa nak berkenalan dengan Dila, boleh klik nama Dila kat atas tuh.

7 Fakta Mummy-Ann:
Berasal dari negeri Cik Siti Wan Kembang.
Bermastautin di negeri darul tol.
Berumur hampir 4 series.
Cepat beremosi.
Suka baking, terutama kek koko.
Kurang pandai hias kek.


Nak kena tag ke pulak.. Ohoho.. takde pun dalam rules tuh.. Ekekek. 
Jom tengok siapa yang kena:


Okay, harap 15 sahabat blogger ini dapat menyahut tag mummy.
Wassalam.

3 comments:

CikSiti said...

adui mummyyyy..kami dah tag mummy duluuuu tp lupa inform heheheh..so aci tak guna entry nih?

http://storybyciksiti.blogspot.com/2014/08/7-things-you-should-know-about-ciksiti.html

mummy-ann said...

Kira okeylah tu ciksiti.. Hehehe

Noor Mala Shahar said...

singgah sini