'Saya Takde Mak'

Assalaamualaikum bloggers.

Agak2 kan kalu korang dah tua benar, dan ada orang muda datang nak mengadu, dambakan kasih-sayang orang tua, serta bgtahu anda, 'Saya dah takde mak'.

Apa anda akan jawab pada orang muda tue?


Sent from my mobile®

4 comments:

ann-zack smile said...

Ahaha.. kesian kat orang muda tue.. xder sapa beran nak jawab

Cik Misstree said...

Wa'alaikum Salam.

Apa pulak, tak ada sapa berani nak jawab. Kalau sayalah, saya jawab macam ni, "Nak, selalu doakan utk mak, laksanakan ibadah wajib dan rajin baca al-Quran tambah ibadah sunat. Moga tenang tenteram mak tu di sana".

ann-zack smile said...

Emmm.. bakal mak mithali nih.. ^_^

Cik Misstree said...

:)