Panggil Mummy Sudah ler..

As salam,

Bolehkah jika mokcik ingin buat permintaan dari korang² semua?

Mokcik ni teringin sangat nak punya anak yang boleh panggil mokcik sebagai mummy dia.. Cuma rasa usia sudah makin meningkat ni, macam x kan jadi kenyataan lerr..

Itu sebab tu, mokcik nak korang ajer lah yang panggil mummy kat kiter! Boleh kann..

Untuk pengetahuan korang yg tersayam semua, cucu sedara mokcik jer yg dah panggil mummy. Rasa mcm x cukup lah, rasa nak lagi, sebab bukan jumpa diorang hari² pun.. Kalu mokcik singgah sini hari² dapatlah dengar sendiri sebutan tuh hari² kan?! Haha.. Mcm mentalist lak haku.. Okay, I masih waras kay!

So, boleh takk.. Boleh lah kann..

Panggil ajer 'mummy'

9 comments:

yana aina said...

ok... insyallah mummy ^^

ann-zack smile said...

Trima kasih yana.. tehehe

Fais-SKA said...

ha3..ok mummy =) mummy umur dah brapa??

ann-zack smile said...

uiitt.. umo rahasia.. ahaha..

remi said...

baik mummy kita..hee

puteri kasih said...

boleh je mummy..nanti ramai la anak mummy yang bergelar blogger..hehehe

ann-zack smile said...

timer kasih anaknde remi.. ngee

ann-zack smile said...

timer kasih... mummy sayang puteri... ummmm-mah.. ehehehe

Putri Sukoco said...

blog yang bagus, salam persahabatan