Tamatkan Segmen Segera

Assalaamualaikum!

Selamat pagi!

Rasanya dah patut mummy tamatkan aje segmen puasa dan kueh raya pertama tu kan.. walaupun masih belom mencukupi target mummy hendakkan 30 bloglist. Mungkin sebab mood tersebut dah makin suram. Maka diumumkan; Minggu ini akan ditamatkan iaitu pada; 

23 OGOS 2014. 11.59 PM


Satu lagi mummy hendak maklumkan untuk kategori bonus (tiada makluman dalam entri sebelum). So kat sini nak umumkan referral mingguan yang bakal layak memenangi hadiah misteri itu nanti. Eh! Korang tak pergi blogwalk ke sesama calon.. Huhu. Harap yang ada masa tu boleh buat blogwalk beberapa kali sehari pun oke!

Sebagai rujukan dan juga pembakar semangat calon² nyer.. Jom usha carta di bawah:



Harap terbakarlah semangat korang untuk buat sesuatu. Masih ada luang lagi untuk berada di teratas, sebab referral adalah dibuat secara mingguan. Itupun kalu korang nak lah hadiah misteri dari 
penaja. Jika ada sesiapa yang hendak ikut serta, masih ada masa sedikit jer lagi ini. Terkini seramai 19 calon yang telah mencalonkan bloglist masing² yang mana layak untuk dimasukkan ke senarai bloglist di Macam²Ann

Sekian dimaklumkan.


p.s: mummy tengah gigih kan masukkan senarai bloglist walau line slow macam siput.

3 comments:

Noah Iman said...

datang menyinggah...

Syuhada Salleh said...

gudluck semua yg join..

ika zulkefli said...

dtg blas kunjungan, gud luck smua bgi yg join..:)