CPUV sudah melekat

Assalaamualaikum warahmatullah.

Alhamdulillah.. Setelah sekian lama menunggu akhirnya, ncik nuff sudi menempek kan CPUV kat belog comil mummy nih. Lama woo.. menyepi. Tup-tup, semalam mummy gatal tangan nak login ke akaun nuffnang, ternampak lol INTI ini kann.. 



Sebelum ni asyik jer baca dari beberapa blogger yang dapat cpuv yang sama. Tak sangka rupanyer mummy pun ado! Padahal rasanya mummy ada jugak selalu bukak akaun nuff, tak nampak pulak. Rupernyer dah melekat sejak 21.12.13. Lama tak lama, dah 2 minggu lah beb, mummy tak login sana!

Inilah hasilnye bila sudah bekerja keras. Haha.. Keras sangat ker?! Apa pun terima kasih lah pada Nuffnang. I love u, nuff & uols yang tengah baca nie.. hehehe..

Ta-ta.. Time to go to bed. Mimpi yang indah² yorr

7 comments:

Aniq Bukhary said...

alhamdulillah . rezki tuuu.. :)

Normi Nieza said...

tahniah..:)

Khir Khalid said...

Alhamdulillah.. rezeki. Tahniah!.. :)

Nurul Faiz said...

tahniah ye :)

Cik Misstree said...

As-Salam.

Tahniah utk mummy. Tgk mcm ni, saya terasa jg nak ada en. nuff di blog saya. Tak tahu bila ada masa nak buat. :)

thomas said...

congratulations dah dapat CPUV

Nanie said...

wow! best.. best..