Barang Lama Wajah Baru

Assalaamualaikum & Salam Sejahtera..

Sudah sekian lama mummy tidak berbuat sesuatu pada skrin belog macam2 ann ini. Kini tiba untuk perubahan.

Sikit2 mummy cuba buat utk menukar imej atau merubah rupa belog pencilan ini. Biasalah manusia ni cepat bosan. Kalu tak bosan bukan manusia namanyer.. Hehe..

Dulu background hitam, sekarang mummy tukar putih. Mummy memang suka warna2 klasik ini termasuk grey, dan juga pink kaler. Tapi bila guna background putih, objek dari warna2 pink terpaksa ditinggalkan kejap.

Mummy bercadang akan buang juga mana2 gajet yang difikir tidak relevan lagi.. Atau anda ada cadangan untuk mummy? Apa perlu dibuang atau ditambah dengan gajet lain yang sesuai untuk mummy ganti.. Huhu

Macam Link Misty tu terasa nak buang sebab ada setengah link sudah tak valid, tapi kadang mummy perlukan untuk buat belogwalking. Kalu guna bloglist untuk letak semua link yang mummy sudah follow akan buat loading page menjadi slow, walau 'show 5' aje. Kann?! Ada sapa2 bolih sahkan takk..

Segala perubahan ini diharapkan agar mood mummy untuk terus berbelog akan berbunga senantiasa, dan mendapat sokongan juga dari kawan2 blogger. Mummy tak berharap untuk menjadi blogger yang syok sendiri sahaja.. Wekekek..
Belog adalah perkongsian&perjuangan sampingan sementara hidup di dunia yang fana ini. Jika dapat rezeki lebih dari mr.nuff boleh lah beli domain baru pula kann.. Tapi untuk maintain gain tiap bulan atau tahun memang sukar.. Sebab belog mummy hanya pencilan dan (sebenarnye.. kalu korang nak tahulah) tidak suka war2kan jika sudah klik nuff uols.. Ahaks.

Sehingga ketemu lagi.

Sent from my mobile®

3 comments:

Cik Nor said...

bw sni

Unknown said...

salam mummy..kdg2 yg simple kosg2 mcm ni lg sdap mate tgk..hehe

Thomas Lee/Lee Lip Pang said...

Lama2 tukar sekali pun patut juga.