WiFi SELANGORKU

Assalamualaikum!

Apa khabar semua? Alhamdulillah mokcik sihat jer.. Malah hari ni terasa begitu ceria.

Terpanggil pulak nak syer bende ni dengan korang. Biarlah walau terlambat sket pun, tapi tetap bermakna buat orang2 di Selangor. Sebelum ni dapat merasa air free. Alhamdulillah, mokcik merasa, dan tahun ni merasa lagilah sebab ada wifi free pulak.. Hoyeahh..


Jom baca nih - Sumber http://www.infoharian.com/info/senarai-lokasi-wifi-internet-free-di-selangor

Rakyat Selangor di kawasan terpilih kini boleh menikmati kemudahan internet jalur lebar percuma di bawah program yang dinamakan ‘WiFi Selangorku’
Program itu adalah di bawah peruntukan Geran Selangorku yang meliputi 112 lokasi WiFi percuma yang  telah dirancang dan dipasang dari masa ke semasa di kawasan yang dikenalpasti.
Konsep perkhidmatan wifi percuma yang ditawarkan kepada rakyat mengambil kira konsep pemberian air percuma oleh Kerajaan Negeri yang mana setiap pengguna wifi percuma itu diberikan penggunaan selama 30 minit dan selepas itu, pengguna perlu log masuk semula
Sumber memaklumkan bahawa WiFi Selangorku ini berkelajuan 2 Megahertz(MHz) dan liputan minima boleh dicapai berkeluasan 200 meter serta had capaian selama 30 minit bagi setiap 100 orang pengguna pada satu-satu masa.
Senarai lokasi WiFi percuma yang telah beroperasi, klik pada paparan gambar untuk lebih jelas.





Selamat berhari minggu..

2 comments:

Mummy MM said...

Bestnya, ada wifi percuma

P/s sis tak nak offkan word verification ke? susah nak komen.

mokcik-ann said...

ye ker? bila off nanti lagi bynk spam mail masuk lah. :(