Hari Liburan

26 Oktober 2o11
Assalaamualaikum!

Nama lagi hari cuti, tentulah hari untuk meliburkan diri bersama tutttt...

Ha.. Jangan salah sangka.. Mokcik gi liburan ngan cik abe yang jadi housemate mokcik ni la.. iaitu ncik hasben. Kami keluar ronda² carik pasal apa yang patut - Mokcik gi carik mesin hampagas.. Eh! betul ke sebutan ni. Senang citer vacuum lah.. Maklumlah mesin yang sedia-ada dah lama tersadai, dah tak leh pakai...

Takder lah sangat namanya berlibur sebenarnya.. Tapi sebab hari² selalu dok rumah jer, bila dapat keluar rumah terasa lah macam pergi melibur gituh.. Cumanyer sedikit rasa terhibur pasal dah dapat apa yang dicita.. Dah banyak kali dok survey dan usha beberapa jenama mesin.. Akhirnye, dapat jugak sambar satu jenama yang tak tersenarai pun untuk dibeli.. Vacuum LG yang bagless.. dan harganyer kira okay lah..

Ni lah gambar yang dapat hasil dari gugel...

Pastu bila dah keluar berlibur tu.. Sampai tak sempat nak pos nak balas jejak kekawan kan.. Malam ni pun datang semput², hampir sajer tak dapat nak pos entri.. Pasai internet sekarang macam siput.. Malam semalam pun cam gituh jugak.. Adehh..

Nota Mokcik: Apasai sekarang internet makin semput eh..

1 comment:

iszieylyanziy said...

wah,,,hampagas baru..ley sedut sedut,,ahaha