Kenapa Dengan Muka Aku? - Mirip Hanis Zalikha

Salam uols..

Cermin diri

Pagi tadi, sebelum keluar cari bekfes, tengah nak siap² pakai tudung ni.. Mestilah kena tengok cermin kan.
Masa dok tengok cermin tu lah, dok belek² muka.. Terkejut pulak haku... Muka waa dah macam mirip² Hanis la.. Hanis mana? Hanis mana?
Ala... Hanis yang glemer tu. Pernah tercatat dalam senarai sepuluh teratas orang yang dicari di laman bersawang sesawang.

Tak caya ker? Mukaku ada mirip orang femes..
Memang waa pun macam tak caya jugak.
Tapi sebab nak kasik korang percaya.. Sempat snap gambar tu.
Nah tengok ni..


Macamana? Ada mirip kan? Sekarang baru korang percaya.. Hehehe

Credit to Hanis Zalikha

Pesan Mokcik: Entri hari ni xder motif apa pun, sajer je teradmire kat bloger femes ini. Tak dapek doh mokcik nak famous macam dio.

4 comments:

sue-sama said...

aa laaa

Mamatasnim said...

hehe..lawak la..:)

Ym.Bundle [Blog.Sampah] said...

yela..same beb..copy paste ek..ekeke

atIEsAyAnGkAmU said...

ade iras la...

canteklah cermin tu...


ter'admire' plak..hehe