Aku Tak Bodoh

Salam Hormat..

Pagi² hari minggu terberangan² pula nak pergi panggung.
Dengar² ada citer best sekarang.

Hantu kak limah balik umah! Betul ke tajuk ni?
Apa-apa pun, citer hantu lagi.
Katanya, citer ni adalah sambungan dari citer Zombie Kg Pisang.
Oh! Kalu gitu bukanlah citer hantu sangatlah. Tapi citer kelakau.
Best jugak ni kalu dapat tingok, lagipun dah lama tak berdating dengan pokcik di panggung, kalu berdating kat rumah dah selalu sangat dah.


Tapi sebenarnya, terasa nak menonton citer lain.

Hari tu ada tertengok gezet citer tu kat tv. Macam best jer citernya.
Antara pelakonnya: Amy Mastura dan Adibah Nor.
Ada dialog ni yang mokcik tak leh lupa;

Pelakon I: Bila kali terakhir kau puji anak kau?
Pelakon II: (mengangkat tangan sambil menunjukkan dua jari macam simbol peace)
Pelakon I: Dua tahun lepas??
Pelakon II: Masa umur dia dua tahun..

Haha... Lama giler.. Maknanya macam tak penah puji lah tuh.
Mokcik tak pandai nak citer kat sini, tapi kalu korang tengok sendiri mesti rasa ada lawak gituh.
Apa tajuk citernyer ni?

Filem Aku Tak Bodoh

p/s: Jom gi tengok! Mokcik demam lagi ni.. Lepas demam baru nak ajak pokcik(mr hubby) pegi.. Btw, korang kalu nak pergi bg yang belom kahwin, jgn pergi berdua-duaan jer yek. Dangerous... ada org ketiga bersama.

3 comments:

+akufobia+ said...

da kahwin takpe la.hee.

❤ Cik Ain ❤ said...

ramai tol org pomot movie ni.. kene tgk ni

Rafina Mimi Zairul Murni said...

cerita ni memg kelako tahap seribu lebih2 lagi masa johan lari dgn moto sampai terangkat tu..hahaha